Veelgestelde vragen

Lees op deze pagina de veelgestelde vragen over je bezoek. Staat jouw vraag hier niet tussen? Vul het contactformulier in of bel 020 - 311 39 33 (ma t/m vr van 9.30 tot 18:00 uur), dan helpen we je graag verder.

Kaartverkoop

Openingstijden kassa

Anton de Komplein 240, 1102 DR Amsterdam
Geopend: maandag tot en met vrijdag van 9.30 - 18.00 uur

Telefonisch of per e-mail
020 - 311 39 30 (lokaal tarief) 
kassa@bijlmerparktheater.nl

Bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9.30 tot 18.00 uur.
Op voorstellingsdagen is de kassa vanaf één uur voor aanvang van de voorstellingen geopend. 

Tickets bestellen en reserveren

Online bestellen

Via bijlmerparktheater.nl kun je 24 uur per dag kaarten kopen. Je kaarten ontvang je na betaling direct als e-ticket via de mail. Ook vind je je gekochte tickets terug in je account Mijn BPT op de website.

Heb je vragen of problemen tijdens het bestellen? Neem gerust contact met ons op via telefoon of e-mail. We helpen je graag verder. 

Betaalwijze online bestellen

Bestel je online kaarten? Dan kan je afrekenen via iDeal, Podium Cadeaukaart of een waardebon/voucher.

Telefonisch bestellen of reserveren

Bestel je graag telefonisch? Dat kan. Je kan de kaarten achteraf direct via een e-mail met betaallink afrekenen, dan ontvang je de tickets in je mailbox. 

Reserveren

Je kan kaarten reserveren. Stuur een mailtje naar kassa@bijlmerparktheater.nl of bel de kassa 020 - 311 39 30. Je reservering vervalt 7 dagen voor de voorstelling. 

Tickets retouren

Kan je de voorstelling waar je kaarten voor hebt niet meer bezoeken? Het is mogelijk om je tickets te annuleren tot uiterlijk 24 uur voor de voorstelling. In ruil hiervoor ontvang je een voucher. Wij geven geen geld terug. 

Tickets voor verplaatste/ geannuleerde voorstellingen

Bij een verplaatste voorstelling kun je kiezen tussen voor de nieuwe datum of terugbetaling van het ticketgeld. In het geval van een geannuleerde voorstelling, wordt het geld volledig gerestitueerd.

E-tickets niet ontvangen

Heb je de e-tickets niet ontvangen? Dan zijn ze mogelijk in je spam-inbox beland. Kan je de tickets niet vinden? Mail of bel de kassa, zodat wij de tickets opnieuw kunnen toesturen.

 

Kortingen en acties

Bekijk deze pagina voor alle kortingen en passen (CJP-pas, Podiumpas, We Are Public, Stadspas groene stip en 65+ korting), die Bijlmer Parktheater accepteert. 

Vouchers en Cadeau kaarten

Heb je een voucher ontvangen na een geannuleerde of verplaatste voorstelling? Dan kan je deze tot 1 jaar na uitgifte inwisselen. Dat kan zowel via de website als aan de kassa. Je vouchertegoed vind je terug in jouw account. Via Mijn BPT log je gemakkelijk in met je e-mailadres en bekijk je je totale vouchertegoed.

Podium Cadeaukaart

Als je via onze website tickets koopt, kun je als betaalmogelijkheid ook kiezen voor het verzilveren van een cadeaubon zoals de Podium Cadeaukaart. Voor het online besteden van de cadeaukaart heb je het kaartnummer en de veiligheidscode nodig. Deze staan op de achterkant van je fysieke cadeaukaart of in de mail van je digitale podium cadeaukaart en voer je in het online betaalproces op onze website.



Wachtlijst

Op de website kun je zien of er een online wachtlijst actief is voor een voorstelling waar je je voor kunt aanmelden. Mochten er plekken beschikbaar zijn, dan ontvangen alle aanmeldingen een e-mail met een ticketlink, we werken op basis van 'wie het eerst komt, het eerst maalt'.

Mobiele tickets

Je ontvangt direct je e-ticket via de mail wanneer de bestelling succesvol is afgerond. Je kunt je ticket downloaden via deze mail. Dit ticket kun je laten scannen via je mobiel. 

Op de hoogte blijven?

Volg ons op Facebook en/of Instagram en geef je op voor de digitale maandagenda via deze pagina